Forstå fagtermerne i denne guide til WordPress
Velkommen til vores WordPress guide til fagterm vi bruger. Her skriver vi forklaringen på, hvad fagtermer er og kortere beskrivelser af funktioner, samt svar på de mest spurgte spørgsmål om emnet.
Leder du efter how-to guides?
Så har vi længere blogs, om hvordan du gør ting i WordPress som f.eks. starter WooCommerce, arbejder med tema og SEO, samt m.m.
Sidder du med en WordPress udfordring, som du ikke kan læse dig ud af?
Så kan du også betale dig til at få hurtig og professionel hjælp: få hjælp lige her. Vi tilbyder forskellige former for hjælp til WordPress.
Hvad betyder KPI?
Hvad betyder KPI? KPI står for “Key Performance Indicator” og er en måleenhed, der bruges til at vurdere effektiviteten af forskellige aktiviteter i en organisation. KPI’er
Hvad er A/B testing (Splittest)?
Hvad er A/B testing (splittest)? Splittesting, også kendt som A/B-testing, er en metode inden for markedsføring og brugeroplevelsesdesign, hvor to versioner af en webside, e-mail, annonce
Hvad er social proof i marketing?
Hvad er Social Proof i marketing? Social Proof, er et psykologisk fænomen, hvor mennesker ser på andres adfærd, holdninger eller på hvad en virksomhed har lavet
Hvad betyder FTP & hvad er en FTP server?
Hvad betyder FTP og hvad er en FTP server? FTP står for “File Transfer Protocol” og er en standard netværksprotokol, der bruges til at overføre filer
Hvad er Customer Lifetime Value (CLV)?
Hvad er Customer Lifetime Value (CLV)? CLV står for “Customer Lifetime Value” og er en af de mest centrale metrikker inden for forretningsanalyse og markedsføring. Denne
Hvad betyder CPA?
Hvad betyder CPA? CPA står for “Cost Per Acquisition” eller “Cost Per Action” og er en vigtig metrik inden for digital markedsføring og online annoncering. Denne
Hvad betyder ROI?
Hvad betyder ROI? ROI står for “Return on Investment” og er en finansiel metrik, der almindeligvis bruges til at måle sandsynligheden for at opnå et afkast
Hvad betyder CPC?
Hvad betyder CPC? CPC står for “Cost Per Click” og er en almindeligt anvendt metrik inden for online annoncering og digital markedsføring. Denne metrik repræsenterer den