Få et pålideligt Google Ads bureau
Der er høj konkurrence på Google Ads og derfor er det vigtigt, at du har et bureau, som kan identificere, hvor det er bedst at konkurrere ud fra dit virksomheds budget.
Samtidig er det vigtigt, at du kan stole på os til at overholde det aftalte forbrug og opretholde din ønskede omsætning af dit budget. Vi er erfarende med Google Ads og tøver ikke med at fortælle, hvis forventninger er urealistiske. Vi er ærlige og transparente, så du får mest muligt ud af samarbejdet.
Dine fordele ved Google Ads:
- Vis dine produkter blandt de første
- Få fat i købeklare kunder
- Opmærksomhed på dit brand
- Billede og video annoncer, bl.a. på YouTube
- Nå ud til en bredere eller en ny målgruppe
Priser starter fra:
Hvorfor få et bureau til at håndtere sin Google Ads?
Kompleksitet
Fra søgeordsforskning til annonceoptimering og budstrategi er der mange bevægelige dele i en Google Ads-kampagne.
Konstant overvågning
Kampagner kræver konstant overvågning og justering for at sikre maksimal effektivitet.
Platform i konstant udvikling
Google opdaterer ofte sine algoritmer og platform. At holde trit med disse ændringer kan være et fuldtidsjob i sig selv.
Outsource med fordel
En virksomhed kan godt varetage Google Ads selv, men da det kan være meget komplekst, ser vi ofte, at det bedre kan betale sig at få et bureau til det, der sidder med det til dagligt. På denne måde sparer du en hel ansat væk og betaler kun for det, du får – samtidig kan du koncentrere dig om det, der ellers er vigtigst for virksomheden, og hvor jeres styrker ligger.
Specialister kan med deres dybdegående kendskab til platformen ofte opnå bedre resultater med færre omkostninger for virksomheder. Da vi køber adgang til store og dyre markedsføringsværktøjer, som vil være en yderligere udgift for enkelte virksomheder, men som vi bruger til at service en større kundeportfolio.
Google Ads Basic
Mindre virksomheder der ønsker overvågning-
Google Partner
-
Performance rapport hver måned
-
Personlig Google Ads specialist
-
Feedback og forslag til søgninger med potentiale
-
Fastsat max 2 timers arbejde pr. måned
-
Begrænset kapacitet
Google Ads Enterprise
Varierer efter budget, antal af annoncer og behov for optimering-
Google Partner
-
Ubegrænset mængde af annoncer
-
Performance rapport hver måned
-
Personlig Google Ads specialist
-
Daglig overvågning
-
Feedback og forslag til søgninger med potentiale
Google CSS - Tilkøb
Sparer dig på dit forbrug-
20 % rabat på PPC
-
Spar penge så snart dit forbrug er over 4000 kr.
-
Virker kun til Google Shopping kampagner
Effektiv annoncering der virker
I en konstant voksende digital æra, hvor konkurrencen online aldrig har været større og A.I gør sit indtog, spiller annoncering en afgørende rolle for virksomheder, der ønsker at skille sig ud.
Google Ads, Googles online annonceringsplatform, er blevet et værktøj, der er uundgåeligt for virksomheder, der ønsker at vækste og nå deres målgruppe præcist og effektivt.
Hvad er og kan Google Ads?
Google Ads er et pay-per-click (PPC) reklamesystem, hvor man som virksomhed betaler for hver gang en bruger klikker på dine annoncer. Disse annoncer vises i Googles søgeresultater og på andre websites, der er del af Googles Display Netværk.
Prisen på hvert klik afgøres af konkurrencen på søgeordet og hvor relevant Google finder din virksomheds hjemmeside i forhold til de andre konkurrenter.
Øget synlighed
Med milliarder af søgninger hver dag på Google giver Google Ads din virksomhed mulighed for øjeblikkelig synlighed.
Målrettet annoncering
Du kan målrette dine annoncer baseret på geografi, demografi, tidspunkt på dagen og meget mere, hvilket sikrer, at du når ud til din ideelle målgruppe.
Målbare resultater
Google Ads giver dybdegående data, der hjælper dig med at forstå, hvad der fungerer, og hvor der er plads til forbedring.
Intelligente annoncer
Google har intelligente annoncer, der kan lære, hvem der er mest effektiv at vise annoncer til. Det kræver, at man optimerer og holder løbende øje med udviklingen af annoncen for at rette til, når den går ud på søgeord eller markeder der ikke giver mening.
Disse annoncer er dog oftest de mest effektive, da Google er rigtig god til at vise annoncerne i rette tid til de rette personer og optimere dit budget hertil.
Annoncer kræver løbende optimering
Du har måske prøvet annoncer på Google før og oplevet at deres effekt falder over tid? Det gør de, fordi annoncer er i konstant udvikling samtidig med, at markedet også hele tiden udvikler sig.
Især intelligente annoncer kræver løbende optimering for at irettesætte Google og udnytte opsamlet data gradvist mere effektivt.
Samtidig med at annoncer kører, indsamles data om kunder der konverterer, og denne data kan have rigtig stor værdi, hvis man forstår at læse og udnytte den, da den giver en unik markeds- og kundeindsigt.
Boost dit salg & webtrafik
Møder du dine kunder, hvor de er? Vores Google Ads specialister sikrer, at dit brand er bedst muligt synligt, efter dit budget, når potentielle kunder søger efter tjenester, søgetermer eller produkter, som din virksomhed er relevant for.
Sammen med en effektiv SEO får du det bedste resultat og forudsætning for at vækste, så sørg også for at din hjemmeside er organisk optimeret.