Skab bedre relation til dine kunder med SMS Gateway

Vidste du, at 90% af alle danskere læser der sms’er inden for de første 3 minutter.  Det elektroniske landskab rykker sig med rygende fart direkte over på mobiltelefoner, som midtpunkt for kunderelation. Det er derfor, at SMS Gateway er et mere og mere effektivt og vidtrækkende redskab til kunderelation.

Hvad er SMS Gateway så, og hvad kan jeg bruge det til?

Kort fortalt, så er en SMS Gateway et program, som gør det muligt at sende beskeder fra din webbrowser til dine kunders mobiltelefoner.

Det er altså muligt at ramme alle kunder på én gang, med en simpel og hurtig besked direkte på mobilen. Det gør afstanden mellem dig og dine kunder en del mindre.

Hvilke typer virksomheder kan så drage nytte af denne form for kommunikation?

Der kan være mange grunde til at benytte SMS Gateway. Det kan f.eks. være hvis:

 

  • Du er en frisør, en læge eller en automekaniker, og dine kunder har booket en tid hos dig, så kan du lave en tidsbestemt notifikation til dine kunder som informerer dem om at de skal huske deres aftale.
  • Det kan f.eks. også være at du driver en webshop, som kører særlige kampagner hver måned med forskellige tilbud. Hvis du får et nyt produkt, eller hvis du kører et særligt tilbud, så kan du sende en hurtig sms til samtlige kunder og lad dem kende til tilbuddet.
  • Med funktionen ’Email til SMS’ kan du levere emails i sms-format direkte til kunden.

 

Mulighederne er mange.  Vil du vide mere om SMS Gateway, og hvordan den kan vækste netop din virksomhed, så kontakt os her.

Personificer din markedsføring

En af de mest effektive måder at skabe god kunderelation på, er at personliggøre din kommunikation til kunden. Det er her at marketingstrategier som Email marketing og SMS Gateways største styrker ligger.

Selvom du sender til tusindvis af kunder på en gang, så er det muligt at personliggøre dit budskab og tale direkte til kunden. Det kræver blot at funktionen f.eks. er indstillet efter /navn.

SMS Gateway kan vise sig at være en hel ekstra kilde til salg og branding. Det er nemlig nemt at spore hvor mange som læser beskeden, og hvor mange som handler på den, og på den måde er det et godt værktøj til at optimere på, så du giver det rigtige budskab på det rigtige tidspunkt.